دين وفطرت
اگر کسی با حیوانات مقاربت کند حکم او چیست؟

اگر کسی با حیوانات مقاربت کند حکم او چیست؟

بعضا از رسانه ها می خوانیم  که مخصوصا عده ای کمی از جوانان که در دهکده ها  و روستا ها زندگی می کنند با حیوانات مقاربت جنسی می نمایند. جزای اینچنین مقاربت نامشروع در دین ما چیست؟

مقاربت جنسی انسان با حیوانات، بسیار در دوران نوجوانی دیده می شود که برای رفع نیاز جنسی این کار زشت را انتخاب می نمایند .

ولی آنان که نوجوان نیستند و با حیوانات مقاربت می کنند می توان آنان را بیمار روانی حساب کرد. کسانی که واقعاً یکنوع بیماری خاصی دارند و در حقیقت اینها را یکنوع بیماری دانست، فلذا در اثر همین بیماریی که دارند به حیوان تجاوز جنسی می‌کنند. متخصصان روانپزشکی برخی این گراییش را نوعی بیماری دانسته و اگر نظر روانپزشکان را بپذیریم باید بگوییم این نوع بیماران نیز مانند بیماران دیگر به درمان خود اقدام نماییند.  چون آنان که به مرض روانی دچار شده اند فقط آنها می توانند چنین کار زشت را انجام دهند. چه جوان باشند چه پیر..

 بنابر این، قبل از مجازات  بهتر است آنان را درمان کرد و دور از حیوانات نگه داشت.

اما جزایی شخصی که با حیوانات مقاربت جنسی کرده بدین شرح است:

علماء در باره مجازات آنها فتواهای مختلف داده اند. از جمله “قتل کردن”، “تبعید کردن”، و ” شلاق زدن” .

برای اینکه قران کریم به همجنسگرایی یعنی مقاربت زنان و مردان  – (یعنی  کام گرفتن زنها از یکدیگر و مردها از یکدیگر حتی اگر در حد ارتباط جنسی و تماس عورت باشد قطعاً حرام است) و مقاربت جنسی با حیوانات را “فحشاء” نام داده است (وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِيلًا- و به زنا نزديك مشويد چرا كه آن همواره زشت و بد راهى است) بدون شک می توان این اعمال زشت یعنی مقاربت نامشروع را از زنا محسوب کرد و در قران کریم نیز جزای زناکاران صد شلاق امر شده است (الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُمْ بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ- به هر زن زناكار و مرد زناكارى صد تازيانه بزنيد و اگر به خدا و روز بازپسين ايمان داريد در [كار] دين خدا نسبت به آن دو دلسوزى نكنيد و بايد گروهى از مؤمنان در كيفر آن دو حضور يابند)

 در نتیجه نظر ما هم طبق امر کتاب خدا- جزای کسی که با حیوان مقاربت جنسی بود -صد شلاق است.

  • اسراء 32
  • نور 2

 

مارا از مدیای مجازی متوانید دنبال بکنید