دين وفطرت

و ما بعنوان “بنیاد سلیمانیه” سالهاست که علیه این تحریفات مبارزه می نماییم

از کجا بدانیم که قران کریم نیز مانند کتابهای پیشین تحریف نشده است؟

ابتدا باید تشخیص دهیم منظور شما از تحریف چیست. اگر منظور از تحریف تغییر دادن متن قران کریم است،  می توان گفت که متن قران کریم تحریف نشده قرآن موجود همان كتابی است كه بر حضرت محمد (ص)  نازل شده و بدون كم و زياد به دست ما رسيده است. همچینین قران کریم یک کتاب است که از زمان رسول خدا (ص) تا امروز مورد عنايت و اهتمام مسلمانان بوده است.

همچنین  چند تا ادله ی وجود دارد که قران کریم  قابل تحریف نمی باشد و یکی از این دلیلها اراده و قدرت الهی بر این شده که قرآن را از تحریف حفظ کند و مطمئناً اراده خدا عملی است. خداوند متعال در باره عدم تحریف کتاب خود می فرماید: “إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ” (حجر ۹)  “ما قرآن را نازل کردیم و خود ما نیز از آن محافظت می‌کنیم”

علاوه بر این تحریف به این معنی نیست که کلمه تغییر شود بلکه به طریق اولی تغییر دادن معنی آن کلمه  مراد است. به طور خلاصه، آنها که دین را مانند ابزار در راه عقیده و سیاست خود استفاده می کنند و متاسفانه می توانستند معنی آیات قران را تحریف کنند.

و ما  بعنوان “بنیاد سلیمانیه” سالهاست که علیه این تحریفات مبارزه می کنیم،  به مسلمانان  توضیح می دهیم که مذاهب معنای قرآن را تحریف کرده اند و دین واقعی در قرآن کریم است،  هدف ما این است که مسلمانان خرافه را کنار بگذارند و به قرآن برگردند. امیدواریم که همه مسلمانان به این موضوع پی ببرند ، واقعیت را درک کنند و به زودی همه ما در اطراف قرآن جمع شویم ان شاء الله.

 

 

 

مارا از مدیای مجازی متوانید دنبال بکنید