دين وفطرت

چرا خواندن سوره یوسف برای زنان اشکالی دارد؟

آیا این درست است  که خواندن سوره یوسف برای زنان اشکالی دارد؟ مگر قرآن بر همه مردم نازل نشده است؟

پاسخ:

حدود 30 سال است که ما به عنوان “بنیاد سلیمانیه” با بسیاری از احادیث جعلی و دروغهایی که وارد دین اسلام شده  به مبارزه خود ادامه می دهیم. و در تلاشیم به مسلمانان توضیح دهیم تا از این خواب بیدار شوند و بفهمند حقیقت چیست. هرچه انسان با معانی منعکس شده در قرآن به خدا نزدیکتر شود ، معرفت و روشن بینیش بیشتر خواهد داشت. خدای متعال در بسياری از آيات  انسان را دعوت به تفكر می كند.

لذا  قرآن کریم نه تنها جزئیات حیات بعد از ممات را ویا اطلاعاتی در مورد عبادت را ارائه می نماید و در عین حال راه های دستیابی به سعادت دنیوی را نیز نشان می دهد. کسانی که چنین ادعایی دارند آیا از خودشان می پرسند که آن خدای که کتاب خود را برای هدایت بندگان خود نازل فرموده چگونه ممکن است زنان را از چنین نعمتی محروم می کند؟

ناگفته پیداست که برخی نیروها سعی می کنند که مسلمانان را از قرآن دور کنند، این هم یکی از دروغ های آنهاست.

از این گذشته دقت به آیات قرانی نشان می دهد که کتاب خدا نمی تواند برای انسان خطرناک باشد،  برعکس ، قرآن منبع شفابخشی برای همه مردم است. چنانچه خود خدای متعال در این مورد در کتاب خود می فرماید:

“یا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جاءَتْكُمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَ شِفاءٌ لِما فِی الصُّدُورِ وَ هُدىً وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنینَ. (یونس/۵۷) اى مردم! اندرزى از سوى پروردگارتان براى شما آمده است و درمانى براى آنچه در سینه‏ هاست (درمانى براى دلهاى شما) و هدایت و رحمتى است براى مؤمنان”

بنابراین ، ادعای که  شما ذکر کردید اشتباه است و درست نیست

مارا از مدیای مجازی متوانید دنبال بکنید